Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 ianuarie 2011

Luma


Am fost ieri cu Luma la doctorul veterinar...bagata in prosopel, tematoare...imi aduceam aminte de Bianca cum era la inceput, cum o tinem in brate si ea statea la pieptul meu...era ca si cum Bianca era iarasi langa noi...
Stiu ca pare ciudat, si pentru noi e ciudat, dar sunt asa de multe coincidente...ii place tot ce fosneste, exact cum ii placea ei, la ora 6 dimineata se trezeste si incepe sa se joace, exact ca Bianca...parca simte tot ce tine de Bianca...cand am in mana hartii de la Bagdasar, sare pe ele si incepe sa le manance, la propriu...de ce doar hartiile de la spital, habar nu am....mai nou sta si se uita la TV exact pe locul unde stateam cu Bianca si o leganam sa adorma, iar ea statea si se uita la TV...cand incep sa plang chiar daca este in alta parte a casei, simte...vine si se baga langa mine in pat si sta cu mine...
Bianca, imi e atat de dor de tine....adorm plangand de dorul tau si ma trezesc doar cu tine in gand...as vrea odata macar sa te mai tin in brate, sa te am langa mine....imi aduc aminte de tine cum radeai, cum te tinem sa adormi, cum erai atenta la toate lucrurile...si apoi mi te amintesc pe patul ala de spital...apoi cand te-am adus acasa de la spital ingeras.....Bianca, mami si tati te iubesc mult!!!

Niciun comentariu: