Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciunul...

Astazi este Craciunul, zi de bucurii pentru copii, zi de sarbatoare pentru noi....
Se spune ca astazi vin ingerii pe pamant sa ne vesteasca nasterea lui Iisus..pentru mine ingerasul meu a venit, a venit sa-mi arate cum se joaca ea cu jucariile aduse de Mos...am visat-o ca statea in fund, era imbracata in roz si era vesela, intindea mainile dupa toate jucariile, le lua in manute si se juca cu ele...
Acum ne-am intors de la cimitir...am fost la Bianca, m-am dus sa vad daca e asa ca in visul meu, ea se joaca cu jucariile...nu e asa! E acolo sub pamantul acela rece, intre multi altii care sunt langa Dumnezeu! Nu o mai pot aduce langa mine sa ne jucam impreuna, sa il asteptam pe tati sa vina de la munca, sa iesim la cumparaturi impreuna...numai pot decat acum sa plang, sa o rog pe Maica Domnului sa aiba grija de ea cum am fi avut noi grija de ea....Mi-e dor de tine Bianca, mi-e dor de zambetul tau, de ochii tai mari, de bucuria cu care iti luai jucariile si cautai tot ce fosnea...mi-e dor de tine copilul meu! Mami te iubeste, tati te iubeste...

Niciun comentariu: