Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 29 decembrie 2010

Se pare ca orice intentie buna e pedepsita in tara noastra...

Am fost duminica, 26.12 in salonul unde Bianca a murit...am fost sa ii aprind acolo o lumanare si sa impart la copii din salon cate ceva...mere, banane, mandarine, iaurturi, servetele umede, cate ceva de-ale gurii pentru mame....am incercat din toata fiinta sa imi stapanesc lacrimile, mi se rupea inima cand vedeam copii aceia acolo si ma gandeam la Bianca mea...simteam ca lesin si totusi mergeam si duceam la paturi pachetele....am zis sa nu ma duc intr-o zi in care nu se accepta vizitele sau la o ora cand nu am voie in spital si totusi....am fost invitata sa parasesc salonul da catre doctorul de garda pe motiv ca nu sunt apartinator...
Domnule doctor Talianu, din respect pentru mame, nu mi-am permis sa comentez acest aspect atunci si acolo, dar ati incalcat prin aceasta regulamentul de oridine interioara al spitalului si mai mult, ati creat o presiune inutila asupra pacineilor din salon...
Pentru ce?! Va este frica ca voi demasca nenorocirile pe care le faceti cu totii in acel spital? Se pare ca si daca omul vine cu intentii crestinesti, dvoastra, cadrele medicale ma vedeti ca si baubaul....nu domnilor, dvoastra sunteti baubaul, din cauza neglijentei comune copilul meu este la cimitir iar dvoastra ciocniti acum paharul de sampanie cu familiile dvoastra....din banii stransi din nenorocirea noastra!!!
Sa va fie rusine ca nu aveti inima si ca primeaza interesul personal in fata acestor copii nevinovati! Nu uitati ca exista Dumnezeu si nimeni, dar nimeni nu este mai presus de El, chiar daca va numiti Ciurea, Iliescu, Rizea, Ghoerghita, Talianu, Tascu....
Poate in pauza de cafea veti lectura regulamnetul si veti fii informat pentru o data ulterioara!
CAPITOLUL VIII
Accesul in unitate
Art.30 Accesul în unitate se realizează astfel :
-pe bază de legitimaţie, pentru personalul propriu;
-pentru personalul din afara unităţii venit în interes de serviciu pe baza buletinului de identitate sau a legitimaţiei de serviciu ;
-pentru studenţi, pe baza legitimaţiei de student ;
-pentru vizitatorii bolnavilor, în baza unui program bine stabilit, iar în afara programului prevăzut pentru vizitarea acestora, pe baza biletului de liber acces, eliberat de şeful de secţie.
- pentru reprezentanţii presei, numai cu acordul managerului spitalului care va nominaliza în mod explicit locurile în care se poate filma sau persoanele cărora li se pot lua interviuri, cu respectarea drepturilor pacienţilor la intimitate. Pentru aceasta, anterior, reprezentaţii mass-media vor face demersuri scrise sau verbale în vederea obţinerii acordului de principiu. In vederea desfăşurării fluente a acestei activităţi, managerul spitalului va nominaliza un reprezentant al spitalului care va fi desemnat ca purtător de cuvânt al instituţiei

5 comentarii:

Anonim spunea...

si eu trebuia sa imi operez baietelul acolo dar m-am razgandit dupa ce am am aflat ce ai patit tot de craniostenoza trebuia sa il operez pana la urma m-am dus la tg mures (eu sunt din bucuresti) acum Rares e bine a fost operat .

Anonim spunea...

http://www.copilul.ro/mamici/snyker/albums/13138 ai acolo cateva poze cu rares

Oana Berendei spunea...

Ma bucur foarte tare ca sunteti bine si ca ceea ce noi am patit a salvat viata lui Rares, macar ceva bun sa iasa din nenorocirea noastra. Sunt sigura ca DD are destui ingerasi ca sa mai permita altora sa fie ingerasi...cat are Rares acum si la ce varsta a fost diagnosticat?

Insemnarile unei femei spunea...

Eu am vazut ieri pozele cu Rares. intamplator si m-am bucurat enorm sa vad ca se poate si asa. Apoi inevitabil m-am gandit la Bianca ... ea de acolo de sus dintre ingerasi ii vegheaza pe toti asemeni ei ... asta e menirea eu. Multa putere, Oana draga.

Oana Berendei spunea...

Ingerasul Gabriela, te admir pentru foarta si determinarea ta in a face ceva pentru cei din jur daca pentru noi este tarziu! Sper ca eforturile noastre sa aiba ecou si sa putem face ceva pentru altii!