Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2010

Nimanui nu-i pasa!

Am trimis ceea ce s-a intamplat cu Bianca la Spitalul Bagdasar catre Camera Deputatilor, pe adresele personale ale deputatilor, trecute pe siteul Camerei...."Am inmormatat-o in ziua in care facea 6 luni, acum ma uit doar la niste poze si le iau in brate. Mi-a ramas doar un teanc de acte, poze si o cruce la cimitir. Nimeni nu vrea sa ma auda, sa imi dea o explicatie. Copilul meu numai este si nici daca cineva va fi gasit vinovat nu mi-o va aduce inapoi, dar alti copii pot sa aiba o sansa reala la viata.
Le sunteti datori copiilor nostri sa aduceti sistemul medical pe linia de plutire! Fara sanatate degeaba avem sau nu avem bani, case sau alte lucruri materiale! Faceti ceva pentru cei ce vor veni dupa noi! Murim inainte de a ne naste!
Nu am primit nici macar un raspuns de genul regret, ne pare rau...in schimb ieri dansau si cantau in Senat, 
 nu le pasa de tara noastra nici cat negru sub unghie...Probabil au interpretat ca numai bine, mai putine indemnizatii de platit.

2 comentarii:

Oana Berendei spunea...

"UN COPIL EXPRIMA PAREREA LUI DUMNEZEU CA LUMEA AR TREBUI SA CONTINUE" Carl Sandburg

Insemnarile unei femei spunea...

Senatorilor ... nu le pasa ... asta m-am convins pe propria piele cand ... fostul sef, actual senator, a vorbit ca un insensibil cu mine, la scurt timp de la pierderea micutei mele ... si ... m-a durut ... asa ca nu astepta de la ei prea mult ... vei fi dezamagita din pacate ... au uitat sa fie oameni in primul rand ... si e pacat ...